augustiibaarn

2010-10-29
13:08:46

Home
Haha, jag vet att ni inte vill sitta och lyssna på när jag skryter, så jag ska inte göra det idag. Ska bara säga att vi slutade KVART ÖVER TOLV idag ! Men tog bussen som gick 34 (som egentligen skulle gå 31) och nu sitter jag här och äter mellis.
Längtar skitmycket till dansen ikväll också ! Var ju jättelängesen jag var där, och ikväll kommer Marres grupp också, så då blir det ännu roligare ! :)
Haha, och Linn har alla kvaliteer, hon är väluppfostrad, snäll, perfekt, allt ! Enligt Benlala (våran engelska lärare) iallafall ! Linn & Anton är hans "små stjärnor", haha.
Kanske skriver något mer sen igen, men nu så ska jag läsa mina 74 inlägg på bloglovin -.-

Här skulle det alltså vara en bild, men det ville tydligen inte blogg.se så nu fick det bli såhär ;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: