augustiibaarn

2010-10-15
14:58:41

majs pappa
Hehe, egentligen ska det vara mais, men jag och Carro tyckte det lät roligare så. Vi satt och snackade typ hela franska lektionen. Eller inte hela, men typ ;p Och som våran franskalärare sa "Alla har jobbat *host* jättebra." Och sen så kollade hon på Carre och mig x) hehe ...

Och juste ! Varje torsdag kolckan fem på kvällen i lilla matsalen i skolan så går jag, Amica och Marre på en skrattkurs (Fast vi har inte berättat det för Marre än). Och vi har ingen ledare, så vi brukar bryta oss in och sitta och skratta där medans vi väntar på att hon (Berta) ska komma. Men vi tror att vi har gått till fel skola, men vigår dit ändå. Och när vi ska gå därifrån så brukar jag gå till busshållplatsen och vänta på Amica. Men hon brukar bryta sig in igen vid åtta, så hon brukar aldrig komma. Och det tyckte Linn var sorgligt.

För er som undra vafan det där var så var det vad vi gjorde på lunchen. Och upptäckte att Amica inte vet hur man äter tacos (som jag också ska äta till midag ikväll ..).
Men vi fick sluta tidigare på engelskan, och börja tidigare då, så jag och LInn tog bussen som går 31 :) Invigde min nya jacka idag också. Hade tänkt lägga upp bilder, men min webcam vill tydligen inte det så det får bli någon annan gång.

Ska inte gå på dansen idag.
Orkar inte sitta och kolla på båda två, är hellre hemma då och så får Linn lära mig det dom gjorde på måndag. Bara så att du är beredd på det Linn.
Förlåt för att jag fortfarande inte har lagt upp bilder, men det blev nåt fel när jag skulle ladda ner dom så alla laddades inte ner .. Men ska prova igen i helgen ! 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: