augustiibaarn

2010-10-29
21:59:15

OMG !

Ingrid, som går på min dans (och som jag har gått på samma teater som :D) går ju också fortfarande på teatern, och hon spelar samma roll som jag ! Asså exakt samma ! Jag spelar ju Dam (hungrig xD) och det gör hon också ! Haha, jag tyckte det var kul iaf ..

Idag på dansen hade vi knappt någon upp värmning, så det blev inte så mycket "ta det lugnt" för mig ! Men det var jättekul, kunde ju inte allt men nu tror jag att jag kan det ! Fast det blev lite trångt (och snabbt !) på vissa ställen, men vi ska ju öva på det efter lovet.

Vad gör ni då ? Själv håller jag på att längta ihjäl mig till imorrn ! Och så kolla jag på Skavlan med mamma & pappa. Eller dom kollar, och jag bloggar ;) Och så längtar jag tills jag har dans nästa gång, har verkligen saknat den ! Och jag tycker iaf att det ska bli kul att vara med i två medleyn (?) :)
Nu ska jag hämta nåt att dricka, hörs imorrn !


haha, gud vi måste göra om det där, fast med Ebba ;) ♥

Kommentar:
#1: Malin

Ja gud vad roligt vi hade! :D

2010-10-31 @ 15:11:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: