augustiibaarn

2011-04-24
20:39:32

Hemma :)

Hej fellas, hur har erat lov varit ? :) Mitt har varit awesome ! Kom ju hem från landstället idag, har hunnit packa upp, tagit ett fotbad, fotat lite, ätit middag (Världens godaste kycklingsallad från Primo) och, ja, satt mig här.
Har varit fint väder hela tiden också, tycker inte ni det ? Vi har haft asbra väder i alla fall ! Satt ute på farmor uteplats förut idag och spelade kort med mamma i bara linne och shorts, underbart haha :)
Annars så har vi bara slappat, rensat lite på tomten, plockat blommor, spelat kort och letat påskägg, haha. Farmor hade fixat med några rebusar som jag, Jocke och Emelie skulle lösa, och så fick vi godis och lite pengar i äggen.
Imorrn så är det annandag påsk, så är ju ledig då med ! Hade tänkt ladda upp lite bilder på bloggen då och bara sitta ute i solen och slappa !
Just det, körde poker med mamma och Jocke igår kväll, mamma fick 35, Jocke 17 och jag vann med 61, haha ! :)
Vi hörs imorrn, sov gott ! ♥



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: