augustiibaarn

2011-04-14
20:29:55

Jag gillar inte blogg.se
Hejsan folks ! Är jättetrött och håller typ på att sömna hela tiden, så jag skriver ett snabbt litet inlägg innan jag sömnar somnar. Skriva kan man ju också.
Hade egentligen bestämt mig för att jag skulle sova lite när jag kom hem, men jag satte på ett Glee-avsnitt istället. Och sen satte jag på ett till. Fast jag såg inte klart utan, för den typ dampa och då gick jag och åt middag och sen kom jag på att jag inte hade sett klart den. Hehe ..
Juste, skåpet som stereon står i på dansprofilen går typ inte att öppna så vi kollade på film :) Don hade kollat på film igår också, så vi såg klart den idag. Tror att den hette Step up, vi ska typ kolla på Step up 2 någon annan gång också :)
Nu ska jag dricka lite te med farmor, hörs imorrn med tidsinställda inlägg ! ♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: