augustiibaarn

2011-04-16
17:04:27

Never felt like felt like this before



Hej folks !
Tänkte att jag kunde slänga in ett litet inlägg :) Sitter i alla fall just nu ute på baksidan och lyssnar på musik och kollar lite bloggar. Hade tänkt gå och hämta min kamera, men solen gick nyss i moln så jag väntar en liten stund med det. ;)
Men det är ju påsklov nu, haha ! Hade glömt det, haha. Men vad ska ni göra på lovet då ? Själv så ska jag åka till mitt landställe på tisdag eller onsdag, tror jag :)
Nu kom solen tillbaka, skriver kanske mer senare ! :) ♥

Kommentarer:
#1: A n n a

Det var meningen att du skulle säga "jag" juu! ;)♥



Haha ofta 5 styckna?! Blir ni inte förvirrade som kycklingar då? :O♥

2011-04-16 @ 19:09:48
#2: A n n a

Sv: Nej nu ljuger du. Fy på dej!



Haha vad är ditt smeknamn?? :D♥ Förresten e du hemma söndag eller måndag? :)♥

2011-04-16 @ 21:57:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: