augustiibaarn

2011-08-31
18:48:11

ALL FOR YOU
Heeeeeeeej på er ! Ska sticka iväg till dansen om typ fem minuter, så hinner inte skriva så mycket !
Var hos Anna idag med Amanda, Ingrid och Amica. Skulle egentligen inte ha följt med först, men Amica frågade om jag ville följa med så då gjorde jag det. :)
Meeen annars så har det inte hänt så mycket idag, vi hade matte OCH engelska prov, plus franska läxförhör.. Fast proven var oförberedda prov, så det var lite bra. Men franskan hade jag helt glömt bort, haha. Och imorrn har vi läxförhör på SO:n, fast jag har inte med mig pappret, så vi får se hur det går med det.(...) ;)
Nu ska jag gå, vi hörs kanske senare !
Kommentarer:
#1: Erika

Fin blogg!

2011-09-01 @ 17:05:47
#2: Erika

Sv: Har lagt till dig nu också!

2011-09-03 @ 19:42:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: