augustiibaarn

2011-08-19
22:50:40

:D

God kväll människor ! Vad gör ni ? :) Själv sitter jag och kollar på lite sidor på datan, och håller på med en liten sak .. ;) Lyssnar på den här låten också, fast inte på Spotify för den har låst sig där .. Haha, jag ahr typ en hel spellista som har låst sig, och jag jag ha Premium nuuuuuuuuuu, hehe..
Dagen med Anna och Amica var skitrolig i alla fall, vi satt och snackade och kollade på lite Glee-videos :).
Och imorrn så ska jag vara lite med Hanna och sen så kommer kusinerna hit på kvällen och då ska vi ha kräftskiva :D
Meeeen borde egentligen städa mitt rum nu. Och så borde jag stänga av. Så jag får väl göra det nu då, lägger upp mer bilder från Frankrike imooorn, och lite av det jag köpte där också. Sov gott fellas ! ♥





Kommentarer:

han bara hänger ;) nej men jag hade en tidning med cody i, och den är lite sliten sen var jag i albins rum och läste den då bad jag honom att ta tidningen och lägga den i mitt rum, då gick den sönder då tog jag den sidan med cody ;) och sen bad jag honom lägga den i mitt rum, men han gick till mamma istället x) och då tog jag tidningen och la den på skrivbordet x) <3333

2011-08-20 @ 18:36:10
#2: Sara

Jätte fin blogg! :D



Hur är det med dig? :)

2011-08-20 @ 18:42:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: