augustiibaarn

2011-08-23
21:04:27

True Talent
Sitter just nu och kollar på True Talent, det är reklam just nu så jag tänkte att jag kunde skriva lite då. :)
Är det någon annan som kollar på det ? Jag missade dom första typ fem minuterna, så jag fattar inte vad det är dom ska göra, hehe.. Men Danny är med, så jag tänker kolla på det ändå. ;)
Men idag så gjorde vi någon sak i grupper man skulle klippa ut saker ur tidningar som typ påminde om sommar och glädje och sen klistra fast dom på ett papper och sen skulle man redovisa för klassen vad vi tog för bilder och varför och så. Det var .. inte så kul, haha.
Nu börjar det igen, hörs imorrn !

Kommentar:
#1: A n n a

Sv: Jag får ju inte säga! Haha! ♥

2011-08-23 @ 21:29:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: