augustiibaarn

2011-08-17
17:54:58

We're shining bright and I want you, I want you to know

Funkade inte att lägga upp bilder igår heller, eller det funkade med typ alla bilder, sen försvann allt och sen funkade det inte igen. Så då orkade jag inte skriva något, hehe ..
Men idag har jag suttit ute och solat typ hela dan, och kollat på The Glee Project. Har bara ett avsnitt kvar nu, hehe. Kollade lite på Vänner för jag vill vänta med att se det sista avsnittet lite. Plus att sista avsnittet inte finns på den sidan som jag kollade på förut, någon som vet vart man kan se det ? Hehe ..
Och bilderna från Frankrike kommer jag dela in i tre delar, tror jag, men första delen kommer i alla fall upp idaag ! HAHA bara typ tre veckor efter.(...)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: