augustiibaarn

2011-12-28
13:16:59

CHRISTMAS GIFTS

Haha, jag vet att jag är lite efter, men här är dom i alla fall ! :)


- Kuddfodral, fyra nagellack, en nagelfil och typ nagelklistermärken (?)

- Ett sims spel och senaste Grey's boxen ! :)

- Fyra stackade tröjor, från Bik Bok, hm, Topshop och Gina :)

- Ett linne, en tjocktröja, en tröja och två t-shirtar från Gina

- En blus från New Yorker, ett linne från någon affär inne i stan, en blus från hm och en likadan klänning som vi hade på Rolling in the deep ! :)

- Fem ljuslyktor :)

- En mysdress från hm och två munkbryxor från cubus

- En tröja med alfabetet från Topshop och en tröja med en rosett i ryggen från hm :)

- Två pyamasar från Gina :)

- Två halsdukar, ett par vantar och ett linne :)

- En parfym som jag har letat efter i typ ett år, som farmor hittade för en månad sen ungefär ♥

TACK SÅ MYCKET FÖR ALLA JULKLAPPAR, JAG ÄLSKAR DOM ! :D♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: