augustiibaarn

2011-12-13
15:09:12

Lucia !

Gick inte till skolan idag heller .. Hade typ feber när jag vaknade imorse så jag fick inte, haha. Och jag kan fortfarande inte andas genom näsan och har asont i huvudet, så skulle nog inte gått ändå ..
Men det är Lucia idag ju ! Mamma hade spelat in Lucia-tåget på tvn åt mig imorse, så jag satt och kollade på det när jag åt frukost. :) Kanske inte direkt världens roligaste, men bättre än Sjunde himlen i alla fall, haha. Fast jag kommer bli tvungen att kolla på det ikväll igen, för farmor och en av hennes systrar (som jag inte kommer på vad hon heter HAHA herreguud, vad heter hon ?!) kmmer och käkar middag här och då ville dom se det. Och mamma sa det inte förrän jag hade kollat på typ hälften, så jag orkade inte bry mig haha.
Men ska läsa lite i Frida-tidningen jag fick av mamma igår, vi hörs senare !


weheartit

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: