augustiibaarn

2011-12-12
15:36:13

Sjuk ...

Hej på er ! Har varit hemma idag, för jag är förkyld .. Eller ja, jag kan inte andas genom näsan, mitt huvud håller på att sprängas och jag kan typ inte prata, haha. Extra roligt var det imorse också, när en felefonförsäljare ringde och väckte mig .. HAHA han hörde inte vad jag sa, och jag lyssnade inte på honom så jag satt och sa va typ tio gånger innan jag fattade att han också sa va, haha .. Men sen sa jag hejdå och somnade om, haha.
Och förlåt för att jag inte skrivit något tidigare idag, men jag har typ legat och halvsovit framflr tvn och läst lite i våran bok som vi läser i skolan, som ska vara utläst idag. Och jag har ganska mycket kvar, så jag ska fortsätta med det nu hade jag tänkt !
Och sen vid halv fem ska jag träffa mamma nere i centrum och köpa julklappar till pappa ! Shh, haha. Men vi hörs när jag kommer hem efter det tror jag, nu ska jag läsa !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: