augustiibaarn

2011-12-03
12:30:10

We only wanna have a laugh

Hej guys ! Förlåt för att jag inte skrev något igår, men hade inte direkt världens dag så jag orkade inte .. För det första så var jag astrött, låg och halvsov på fysiken så jag missade vad vi har i läxa .. Och för det andra så sänkte jag mitt betyg i engelska utan att ens ha en lektion. Eller asså, på onsdagen hade jag C och på fredagen hade jag D, och vi kollade på film på båda lektionerna ..
Men nu är jag på bättre humör i alla fall ! Skrev ju inte dag 3 igår, så jag tar två idag istället ! Och jag har ingen teater idag som ni kanske märkt, haha. Det var sista gången förra veckan, så jag tog en låååång sovmorgon idag, hehe.
Hade tänkt städa lite i mitt rum nu, för vi ska få gäster ikväll ! Så skriver kanske inget ikväll, men vi hörs imorrn !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: