augustiibaarn

2011-02-22
17:08:38

We do what you don't
Gjorde inget med Marre idag, orkade inte sitta och vänta på henne, haha. Och så är jag jättetrött då.
Vad har hänt idag då ? Vi hade ingen so på morgonen, eller jag tror inte att vi hade det i alla fall. För det stog att hon var sjuk, men dom inne på expeditionen sa att vi skulle gå upp och kolla om hon kom, fast det gjorde vi inte då, haha.

Efter det så var det matte, Olle är fortfarande sjuk. Asså jag fattar inte hur han tror att vi ska bli klara med Bråkböckerna om vi inte får tid att jobba med dom ? Fast man kan ju jobba hemma, men jag har typ slut så papper, haha. Någon som har ett vanligt, randigt A4-papper som jag kan få låna ? (a) Haha, nej men jag får se om vi har bågot papper här hemma, eller så kan jag sno något på franskan imorrn .. Hehe ;)

Sen hade vi livskunskap, med Gabbe haha ! Vi skulle ha avslappning, men typ ingen slappnade av, haha. Alla satt och snackade eller höll på med mobilen. Vi had honom sen på svenskan också, och då så skulle man typ bara skriva några saker på två papper, sen så fick man gå ! :)

På gympan så skulle vi göra klart våra danser, och det gick väl bra. Axel ville göra typ åtta stycken snurrar istället för två, men vi gjorde bara fyra haha. Sen var det lunch, och efter det slöjd. Jag sydde båda fickorna idag ! Haha, gud vad jag känner mig duktig. Och Amica blev klar med sina byxor, dom blev skitsnygga ! Tror inte att mina kommer bli det, men det kan jag leva med, haha.




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: