augustiibaarn

2011-02-11
22:37:48

Day 18 - A Song That You Wish You Heard On The Radio
Daniel Adams-Ray - Lilla Lady




En liten ros med ett hål i sin själ
Som gjorde rätt men av dåliga skäl
Hon hade drömmar om status och flärd
Men hon blev slav för sitt eget begär
Hon vet inte vad hon känner för
Lågan slocknar utan tändstickor
Du är bäst nu men du var bättre förr
Våra brister gör oss till människor

Lilla Lady, Hey, Lilla Lady x4

Den lilla staden fick knappast ett farväl
När andra nöjde sig sprang hon iväg
Hennes ord var ett laddat gevär
Och hon sköt på framtida besvär
Hon hade guld nog att bygga ett berg
Men lilla rosen hon saknade färg
Du är bäst nu men du var bättre förr
Våra brister gör oss till människor

Lilla Lady, Hey, Lilla Lady x4
Excusez moi Ursäkta min franska x3 Excusez moi Ursäkta min franska x3 Excusez moi Jag gillar att du säger vad du tycker Men det du säger att du tycker säger inte mycket x2 Lilla Lady, Hey, Lilla Lady x4






Menade dom en låt som man vill ska spelas oftare ? Vi säger att
det var så ;) Aja, det här är i alla fall en av mina favorit
låtar just nu ! ♥




Kommentarer:
#1: Skantz

sv: haha gjorde du? :D<3

2011-02-13 @ 17:13:09
#2: Malin

Haha ja :) <3

2011-02-14 @ 15:31:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: