augustiibaarn

2011-02-16
21:07:38

Feed me
Usch. Känner mig som typ sämsta bloggaren EVER. Haha, och juste, förlåt för att jag inte skrev något mer inlägg igår. Och för att jag typ inte har uppdaterat alls idag. Som sagt; Förlåt.

Men kan berätta lite snabbt vad jag har gjort idag innan jag somnar. Söta lilla Julia har fått tandställning, haha ! Hon ser så himla gullig ut, för efter varje gång hon typ skrattar så gör hon en jättegullig sak, hehe :) ♥
Och på gympan så har vi ju gjort en liten dans och nu så ska vi vara i grupper och komma på två egna grupper. I min grupp var det jag(nähä?), Jossan, Blomman, Axel och Kristoffer. Haha, killarna kunde inte göra en vanlig snurr först. Det såg lite kul ut .. ;)

Annars så ska vi göra egna (street den här gången) koreografier på dansprofilen, som vi tydligen ska ha med i dansen sen. Det gick inte så bra för våran grupp idag, hehe .. Ingen kom typ på något och Jossan flummade liite. Men jag hoppas det går bättre imorrn, hade tänkt kolla lite på dansuppvisningen (för det var några som dansade street där förrut) men jag hittar inte skivan, haha.
Nej men nu ska jag gå och duscha, ska fösöka uppdatera lite mer imorrn ! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: