augustiibaarn

2011-02-18
13:45:30

Helvete

Gissa hur många lektioner jag hade idag. Svar: EN. Och den började klockan halv tolv. Och jag var i skolan kvart i åtta, för jag skulle äta frukost med Amica.
Men jag kan berätta från början, bara för att jag är så snäll (och behöver skriva av mig)

Först när jag kom till skolan så var jag ju sen, eftersom att jag skulle vara där halv egentligen. Men då så hann jag typ inte äta något, så då var jag skithungrig. Sen så gick vi upp och kollade om någon lärare var sjuk, och då så stog det att min svenskalärare OCH min mattelärare var sjuka. Så då gick vi ner till matsalen och åt och Jossan och Bella.

Sen så går vi upp för dom skulle ha matte. Och jag hade såklart läst fel förut, så jag trodde att jag hade vikarie i matte, så jag gick in på expeditionen för att kolla vem jag hade som vikarie och då sa hon att det bara var niorna som hade vikarie.

Och när jag kommer ut därifrån frågar Anna (jag och Amica satt en liten stund och snackade med Anna, Amanda och Ingrid innan matten) mig om jag skulle ha franska med Åsa idag, för hon var tydligen också sjuk.

Så egentligen hade jag kunnit sova till typ tio idag. Minst. Men istället gick jag upp halv sju för jag trodde att jag började åtta. Bara för att dom på expeditionen inte kan skicka ut typ sms (Jossans idé :)) och skriva vilka lärare som var sjuka. cp-expedition.

Och bara för att göra min dag ännu bättre så skulle det ju såklart vara någon skitäcklig lunch. Och så fick ben damp på mig på engelska lektionen för att jag inte kunde ett ord som vi hade i läxa. (men jag kunde typ alla andra, och då fick jag inte svara ?)

Men idag är det dans ! Ena bra sak i alla fall, haha. och juste, jag gick hem idag också. För jag lovade att gå med Jossan till biblioteket för hon skulle till sin farmor som bor i nära den. Men eftersom att det (faktiskt) var ganska fint väder (och varmt ! ;o) så gick jag hem. Det var till och med soligt ! Då alltså, inte längre, haha.
Nu känner jag att det här inlägget blev vääldigt långt, så vi hörs efter dansen ! :) ♥

 

Kommentarer:
#1: Malin

Intessant inlägg ;) Stackare! :( <3



Jag såg bara dig en gång idag, och jag saknar dig jätte mycket! P.g.a Ebba & Marre :) <3

2011-02-18 @ 16:52:54
#2: A n n a

Jag åt faktiskt semlor till lunch! (Om du ville veta)



HAHA jag, Ingrid och Amanda har också snackat om att de borde ha nån slags sms-tjänst! <3

2011-02-18 @ 23:22:10
#3: A n n a

Sv: Fundera du på om jag åt semlor, eller va? xd<3



Haha ja det vore super (y)<3

2011-02-19 @ 17:53:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: