augustiibaarn

2011-02-27
08:17:45

NU ÅKER VI !

Har precis satt mig i bilen på väg till SÄLEN ! :D Kommer ta typ sju timmar, och datorbatteriet räcker bara i tvåtre, men det gör inget ! Förutom att det kanske inte blir så mycket uppdatering under dagen.
Och juste, förlåt för jättedåligingen uppdatering igår !

Men kan berätta lite snabbt om helgen bara för att jag är så snäll ! Först var det ju teater, mamma tvingade upp mig halv nio bara för att jag skulle hinna duscha, haha. Men vi var typ bara sju stycken på teatern ! :O Och Bamse, om du ser det här; kolla din mobil ! ♥
Men vi skulle ju sjunga med Helena och Gunbar i alla fall, och det gick väl bra, haha. Vi var typ bara två damer, två ganstrar, Nattens Drottning, Papageno och Papagena, haha.

Sen direkt efter så åkte jag och Amica till Heron och såg Meet The Parents : Little Fockers. Rekomenderas stort ! Fast den var lite, em, annorlunda ? Eller karaktärerna då, haha.
Men sen så har det inte hänt så mycket mer, inte som jag orkar berätta i alla fall (hehe).
Nu ska jag stänga av, för nu är det bara två timmar och tio minuter kvar ! Hörs kanske senare med sms-inlägg ! ♥

Kommentar:
#1: Malin

Lyckost dig, alla jag känner åker till fjällen eller något liknade och ska åka skidor, och jag är den ända som är där det inte finns en ända snöflinga att åka på :/

2011-02-27 @ 13:23:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: