augustiibaarn

2011-02-11
16:49:39

Nu är vi på sveaplan
Hej folks ! Kom nyss hem efter att ha köpt lite saker nere i centrum med mamma, tack snälla lilla mamma ! Blev lite ringar (fem stycken tror jag att det var ?) och en liten annan sak ;)
Men vad har hänt idag då ? Efterosm att inga bussar gick imorse, så körde pappa mig till skolan. STORT tack ! Men ja, jag kom i tid. Fast egentligen skulle jag vara där halv för vi skulle äta frukost, men jag kom typ kvart i så jag hann bara ta en kopp choklad ..

Fast det gjorde inget, för jag hade hunnit ta en macka i bilen på väg till skolan ;) Men vi hade svenska första lektionen, och eftersom att det var ganska många som var sena/inte var där så kollade vi på Simpson ! :D Bästa svenska lektionen ever !

Efter det var det matte, sen franska. Vi fick äppelkaka på franskan ! :)) Eller un tarte aux pommes som det heter på franska då ;p Och efter det var det lunch då.

Och sist så var det engelska. Haha juste, Marina sa ju att jag skulle räcka upp handen mer på lektionerna och så. SÅdå gjorde jag det när vi hade läxförhör på engelskan. Men när jag gjorde det fick jag inte svara. Så då tog jag ner handen (efter typ fem ord) och fick jag svara. Hah.
Nu så ska jag gå och fixa lite saker innan dansen, lägger upp bilder på ringarna imorrn ! :D ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: