augustiibaarn

2011-02-23
18:35:41

Oups
Kom på att jag hade engelska läxa till imorgon för typ fem minuter sen, så nu har jag gjort klart den (med hjälp av google translate) på fem minuter alltså ! Känner mig lite duktig nu, haha. Fast jag har matteläxa till på fredag också, men den får jag göra imorrn ! Måste hinna fixa lite saker innan jag drar till dansen, plus att jag måste fråga Bella en sak innan jag kan göra det ;)
Har ångest för en sak som hände på biologin också .. Varför sa jag inte ja ? Korkade lilla unge.


Sms ftw !
Kommentarer:
#1: Malin

Vad hände på biologin? Tell me :) På sms om du vill också! :D

2011-02-23 @ 20:04:02

så söt min man e och jag tror jag vet vad du skulle ha sagt ja t om det e det så ja du skulle ha sagt jag ;) <3<3 :*

2011-02-24 @ 08:23:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: