augustiibaarn

2011-02-03
16:50:58

Shock
Vill ni veta vad vi gjorde på biologin idag ?! Disikera en BLÄCKFISK ! Jag höll ärligt på att spy, det stank så jävla mycket .. Och det hjälpte ju verkligen att Hammar satt och retade mig också. Usch. Mår illa bara jag tänker på det.
Och tydligen så ska vi disikera fiskar och kräftor i sjuan också. Herregud. Jag kommer dööö.

Annars så fick vi tillbaka våra biologi prov. Guud vad jag stör mig på att jag inte svarade på en fråga ! Då hade jag kanske fått alla rätt. Det värsta är att jag vet svaret också. GAAAAAAAAH !

Nej. Nu ska vi sluta tänka på det. Vad gör ni ? :) Själv är jag inne på fb, lyssnar på musik och chattar med min lilla sjuka buggpartner Anna ! Hoppas du blir frisk till imorn sötis ! ♥♥
Hade tänkt lägga upp en dagens outfit, men jag orkar inte ta bild, haha inte lat alls nej.

JUSTE ! :D
På söndag ska vi åka till Farsta och köpa en sak. Vill ni veta vad ? Gympaskor ! Haha, okej det är inte därför jag är glad, ska nämligen kanske få en annan sak som jag har velat ha väääldigt läääänge.
Vill ni veta en till sak ? Jag tänker inte berätta vad det är ! Eller jo det kommer jag, haha. Ska jag säga vad det är ? Haha irriterande människa också. EN SYSTEMKAMERA ! :))) Är typ överlycklig, haha.

Nu ska jag gå och fixa lite te, sen så lägger jag upp 30-dagar grejen !

Update: Hade skrivit lite fel, menade att vi skulle åka och kolla på en systemkamera, inte köpa ;)
Kommentarer:
#1: A n n a

Skule jag vara buggsjuk? Haha nej då, inte alls! ;) <3

2011-02-03 @ 16:52:39
#2: A n n a

OJ HAHA läste fel! Hoppas också jag blir frisk till imorn! Tack gullunge :*<3

2011-02-03 @ 17:22:04
#3: Anonym

Kul men systemkamera! :)

2011-02-04 @ 14:17:33
#4: Malin

Jag vill också disikera en bläckfisk!!



P.S Kommentarer var från mig (den som var utan namn och utan bloggadress ;) :) <33

2011-02-04 @ 17:55:09
#5: Hanna

systemis :D vad för nån ? ^^

2011-02-04 @ 18:14:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: