augustiibaarn

2011-01-05
13:04:54

2011-01-05

Förlåt för jättedålig uppdatering ! Men ja, jag har helt enkelt glömt bort, hehe ...
Men snart kommer Hanna hit i alla fall, för hon ska sova över här ! Själv känns det knappt som om jag har vaknat än haha. Har hunnit äta lunch OCH fixa mig !  

Hade skitkul med Amica igår också, vi somnade inte förrän typ halv fyra, haha .. Kanske därför jag är så trött idag ? Vi gjorde pizza till middag, och det gick typ bara att värma en i taget, så jag fick typ börja äta när Amica var klar x)

Och på lördag ska jag träffa min lilla FJORTIS ! Vet inte vad vi ska göra än, eller vart vi ska vara, men vi kommer nog på något ;)
Nu ska jag gå upp och fixa en sak innan Hanna kommer !


inget smink idag ! (...)

Kommentar:
#1: Malin

Vad kul för dig att träffa en massa kompisar jag har inte en ända här nere :( :) <3

2011-01-05 @ 13:55:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: