augustiibaarn

2011-01-31
17:15:01

Amen det är ju verkligen såå sant

Vi fick ju våra omdömen idag, hade jag glömt säga det ? Men i alla fall, jag höll på att skratta ihjäl mig när jag läste kommentarerna. Tydligen så har jag en positiv inställning till engelska, jag är en av dom mest talangfulla eleverna i matten, jag bidrar med lugnet i klassen på so:n och jag försöker förstå beskrivningarna på slöjden. Juste, jag visar tydligen praktiska kunskaper i lek. Ha.

Engelskan: För alla dom människor som känner mig så vet ni att jag hatar engelska, alltså verkligen hatar.
Matte: Det är jag väl egentligen ganska duktig på, men såå jävla talangfull är jag faktiskt inte. Verkligen inte.
SO: Vilket lugn ?
Slöjd: HAHA, så klockren ! Tyvärr också sant, menmen ;)
Idrott: Hur kan man visa praktiska kunskaper i LEK ? Asså lekar, går det ? Tydligen.(..)

Men ja, vad har hänt idag då ? Min lilla fru gick hem efter första lektionen, men hon har lovat mig att komma tillbaka på onsdag. Hoppas du mår bättre tills dess älskling ! ♥ 
Annars har det inte hänt så mycket, haha. Nu ska jag gå upp och nörda lite sims ! 8)

Kommentar:

Naw min älskade lilla man kommer tyvärr inte imorgon men på torsdag ifall jag fortfarande e sjuk kommer jag ändå!!!! <3333333333333

2011-02-01 @ 21:18:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: