augustiibaarn

2011-01-28
15:32:38

Hopp står skrivet i väggen men blickar stannar vid golvet

Gud vad jag var lycklig imorse när jag vaknade och tänkte att vi bara hade fyra lektioner idag. Svenska, matte, franska och egnelska. Bara liksom ta det lite lugnt.
Jag hade faktiskt rätt, i alla fall på svenskan. Våran lärare läste högt och jag höll typ på att somna.

Men sen så skulle vi tydligen ha matte-prov. Vilket jag inte visste att vi skulle ha. Men det gick väl okej, svarade på allt i alla fall. Sen vet jag itne om det blev rätt, men jag försökte i alla fall.

Franska läxförhör skulle vi också ha. Vilket jag itne heller visste om. Man skulle typ svara på några frågor (PÅ FRANSKA !!) och det var ganska många ord jag typ aldrig hört förut (dags att börja lyssna ?). men det kändes som om det gick ganska bra faktiskt, har rätt på en fråga i alla fall.

Och på engelskan fick läraren ett dampanfall i typ en kvart. Och sen så bad han mig skriva på tavlan. Då vågar man ju verkligen säga nej. Det värsta var att jag skrev fel också. Usch.

Men snart är det DANS ! :D Frida skulle inte vara där, så vi kommer ha Hanife båda lektionerna ! Då ska vi börja på våran Hairspray dans också ! :D
Nu ska jag fixa lite saker, skriver mer ikväll ! ♥

Kommentarer:
#1: Hanna

of course :) <33

2011-01-28 @ 16:22:34
#2: Malin

Stackare, kanske inte så kul att göra bort sig (ja eller du skriv ju fel) inför alla killarna i klassen :/



<3 Världens bästa vän <3

2011-01-28 @ 18:39:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: