augustiibaarn

2011-01-19
22:10:00

Reasons

Datorn ville inte samarbeta så nu får jag börja om. Igen.

Åt frukost med Amica imorse, lite senare kom Malin och Julia också. Men ja, sen hade vi gympa med Gabbe, haha. Vi skulle ha akrobatik. Och han var typ bättre än oss på det ?! Bättre än vissa i alla fall då .. Haha, det gick ganska bra, eller det vi gjorde gick bra i alla fall.

Sen så hade vi språk, då skulle vi typ rita våra hus och sen skriva vad det hette på franska (nähä?). Mitt blev .. failat, haha. Nej men jag visste inte vad några saker, så då fick det bli en liten blanding (le garderob, haha).
Sen hade vi so, det gick väl bra. Inte för att jag kommer ihåg vad vi gjorde då (tror att vi kollade på film ?) men jag har för mig att det gick bra.

På lunchen så fick vi någon kött sak och pasta, och mattanterna hällde typ VATTEN på pastan ! Fast man kanske ska göra så ? Ig-barn i hemkunskap.
Sen på biologin flummade vi lite, haha. Juste, vi ska redovisa imorrn ! Usch, jag hatar att läsa upp saker inför klassen.

Och så är jag ensam tjej på engelskan. Det är ju också kul. Eller inte. Jag får ju tydligen inte byta heller för jag är för bra på engelska. (?!?!?!?!?) Aja, ska föröska byta i alla fall.

Juste, jag har klippt mig idag ! Klippte en fin liten page med lugg och allt, och passade på att färga håret svart också eftersom att vi ska ha så på teatern sen också, så jag tänkte liksom, varför inte ? Hade tänkt ta blont först, men det tyckte inte mamma så då blev det svart ..

Okej,
jag har inte färgat håret eller klippt page. Men vi ska faktiskt ha så på teatern, fast peruker då då.
Klippte bara topparna lite. Eller, jag ville att hon bara skulle ta topparna, men hon tyckte tydligen att topparna var typ fyra centimeter. Och så skulle hon typ tunna ut mitt hår också. Någon som vet varför man gör så ?!

Tänker inte säga att jag är nöjd heller, för det är jag faktiskt inte. Har hållit på att spara ut sen typ femman, så då blir man itne dirket så överlycklig när hälften av det man sparat ut bara försvinner. Poff liksom.
Nej så slutar vi deppa över det, det är bara att vänja sig ;)

Oj, vad långt dethär inlägget blev ! Ajaa, nu ska jag stänga av, God natt ! ♥



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: