augustiibaarn

2011-01-13
18:11:04

Sick

Har ont typ överallt och har egentligen ingen blogglust, men jag tänkte vara lite snäll och slänga in ett inlägg :)
Jag och Amica träffade ju Linn igår ! Fast vi slutade typ femtio minuter tidigare, så vi gick och åt mellis på donken fast när vi satt där och åt så messade Linn Amica och frågade vart vi var, haha .. Så då fick vi skynda oss att äta upp och gå till snäckan.
Hade skitkul hos Linn också, vi spelade wiie, flummade och massa andra saker .. ;)

Har jag berättat vad jag gjorde i tisdags ? Hoppas inte det, för ni kommer att få höra det igen då. Men var i alla fall med finaste vännerna Marre, Ebba och Malin i centrum då ♥ Fast vi var inte så länge där, för Ebba och Marre skulle äta hemma hos Marre vid typ fem. Och dom slutade vid fyra.
Men då gick jag och Malin omkring och snackade lite i typ tio minuter, sen så gick jag hem.

Och idag har jag typ inte gjort någonting, kom hem vid kvart över tre, och då så typ bara la jag mig ner i soffan och typ dog. Sen så ringde mamma efter typ tio minuter och då gick (eller gick och gick, snarare typ i slowmotion) jag och hämta termometer, vatten, täcke och bok.
Sen har det inte hänt så mycket mer, förutom att det tog typ en timme för mig att skriva det här inlägget.

Nu ska jag dricka upp mitt te, HÖRES ! ♥

Kommentar:
#1: Malin

Finaste vännerna :) Du är världens finaste vän!! :)<33

2011-01-13 @ 21:50:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: