augustiibaarn

2011-01-25
19:02:52

Skärp dig, rita en sne jävel
Hej alla glada människor, hur mår ni ? Själv mår jag asbra, förutom att jag har ont i huvudet då men det gör inget. Fick nämligen några saker av det jag beställde från HM-katalogen idag ! Sitter just nu och klipper bort lite prislappar, har typ bara två kvar nu ! ;p

Men idag så hade vi so på morgonen, då kollade vi på film. Sen hade vi (flum)matte lektion, haha .. På livskunskapen så körde vi någon avslappningssak och sen så hade vi håltimme för vi hade ingen gympa (happy times). Så då gick jag och Amica hem till henne och käka makaroner, höll på lite med Albin och kollade tv.

När vi kom tillbaka till skolan så hade vi slöjd. Har kommit ganska långt på mina byxor nu faktiskt ! Eller inte. men ändå, jag gjorde i alla fall något idag ! STOLT. Nej men efter det hade vi svenska, jag fick 97 av 100 poäng på läsförståelse provet. STOLTARE. Haha, hade 26,5 rätt av 28 så jag är faktiskt ganska stolt över mig själv. Och igår så fick jag alla rätt på kemiprovet.

Nu har jag tydligen lovat mamma att gå en promenad med henne, hörs !
om jag itne fryser ihjäl
Kommentar:
#1: Malin

Vad kul att det gick bra! :)

2011-01-25 @ 22:39:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: