augustiibaarn

2011-01-21
16:45:45

Turn it up
Oj vad fort tiden går, känns som om jag kom hem för typ tio minuter sen .. Aja, vad har hänt idag då ? Dagen började med att jag vaknade, haha. Nej men först hade vi svenska och då gjorde vi något läsförståelsetest. Tror att det gick bra, eller jag svarade på alla frågor i alla fall.

Juste ! Jag har fått byta plats också ! Nu sitter jag typ näst längst bak (fast på samma liksom sida) bredvid Anton. Allt är bättre än att sitta längst fram, haha.

Sen hade vi matte, Olle är typ fortfarande sjuk sp vi hade någon vikarie. Och typ alla våra saker var borta, så egentligen skulle jag tagit hem och gjort lite på nu i helgen, men det glömde jag så jag får göra det på måndag istället.

Och sen så hade vi språk, lunch och sist hade vi engelska. Jag slapp sitta ensam på engelskan idag ! Elin satt bredvid mig. Fast hon ska byta till liten grupp på torsdag. Ja .. Nu ska jag äta, sen(are) blir det dans ! :D ♥


En bild från när vi dagen före nyårsafton, på vårat landställe ♥

Kommentarer:
#1: Malin

Jätte fin bild!! :)



P.S My lift sucks right now!



Men vi kommer ändå ha det jätte bra i morgon, ska försöka glömma den här dagen som blev helt muppad!

2011-01-21 @ 17:44:43

Gud vad mysigt det ser uttttttttttt ;) <3333333333

2011-01-22 @ 15:10:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: