augustiibaarn

2011-01-20
18:25:51

Wing's wouldn't help you

Haha, känner mig lite sådär lakom patetisk nu. Har föröskt komma på ett sätt att börja det här inlägget på, men det står liksom helt still i mitt huvud. Det värsta är att jag typ har suttit här sen jag kom hem (vid typ tre) utan att göra så mycket. Okej, jag har inte gjort ingenting, men nästan. Känns det som i alla fall.

Vet inte vad jag ska skriva heller, haha .. Men ja, jag ska sluta i stora gruppen på engelskan. Vare sig Ben vill det eller inte. Kände mig som värsta lilla mobboffret imorse, för jag fick typ sitta själv också. Det var ju jättekul. Inte.
Imorrn börjar dansen ! Ska bli jättekul faktiskt, vi ska ju få någon ny lärare också ? Tror det var så i alla fall. Och så undrar jag vilka låtar vi kommer få. Hihi.

Och på lördag är det tjejmiddag hos Malin ! :D Känner mig så duktig, så jag har planerat in när jag ska köpa present till henne. (Och ja, det är samma dag som jag ska dit, men jag har bestämt att jag ska göra det då. Så då kan ingen säga att jag går och köper saker i sista minuten bara för att jag har glömt bort det. För så är det faktiskt inte. Jag bara .. tänker på andra saker, haha)

Juste ! Vi kolla ju på hockeymatch idag ! Dom vann med 11-3. Och juste, i andra perioden så gjorde dom mål efter typ 10 sekunder(!). Fast efter matchen så började dom typ slåss med varandra .. Aja, nu släpper vi det.
Nu ska jag äta !



Kommentar:
#1: Malin

Haha gillar dina inlägg! :)

2011-01-20 @ 20:27:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: