augustiibaarn

2011-07-06
22:17:00

Hello, I love you
Hej på er ! Skrev ett inlägg i söndags när jag kom hem, men det har försvunnit ? :O Hade tänkt skriva lite i måndags, men mådde inte så bra då, och inte igår heller, så ni får ett inlägg idag istället !
Men sen sist så har jag varit på landet istället, tror att jag skrev ett inlägg om det också ? Men det var skittrevligt, min dator funkade inte där, så kunde inte skriva något där heller ..
Idag så har jag varit med Clara och Cilia vi var hemma hos Clara och gjorde lite saker, haha.
Och imorrn så vet jag inte vad jag ska göra, fota lite kanske ? Aja vi får se, men vi hörs imorrn ! ♥
Och så får vi hoppas att det här inlägget inte försvinner också ;)
Kommentar:
#1: A n n a

Sv: Nej den är helt fantastisk ♥

2011-07-07 @ 14:41:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: