augustiibaarn

2011-06-12
22:39:57

Kommentera mera !

Förlåt för att jag inte skrivit något förrän nu, har inte haft så stor blogglust idag .. Har varit astrött också, plus att det känts som om min hjärna lagt av, haha.
Men ville bara slänga in ett litet inlägg och säga att det kanske inte blir så mycket bloggning imorrn och på onsdag. Hinner inte fixa något tidsinställt inlägg idag, men ska försöka skriva imorrn innan lunch i alla fall. :)
Amica kommer hit imorrn efter lunch, och DÅ ska vi bada, haha. Ska berätta en sak för dig då också, du får påminna mig om det, om du läser det här Amica. ;)
Och Hanna ska sova över här imorrn okcså, för vi ska göra en sak på onsdag, berättar mer om det sen. ;)
Nu ska jag stänga av, känner att min hjärna hålelr på att lägga av på riktigt nu .. ;)♥


weheartit.com 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: