augustiibaarn

2011-06-25
17:35:58

Midsommardagen is the shit

God eftermiddag ! Haha, förlåt för att jag itne har skrivit något tidigare, har städat mitt rum, läst och bara slappat i stort sett hela dagen ! Kanske inte direkt världens bästa idé med tanke på att jag fick städa mitt rum på typ tio minuter (okej, jag städade inte, jag bara slängde in allt i garderoben, men så länge igen kolla där inne så funkar det ju, right ?) fast jag skulle egentligen kanske behövt fyrtio, om jag hade gjort det ordentligt.
Men nu så kommer mina kusiner snart, dom ska vara här halv sex och det är hon nu så vi hörs imorrn, puss ! ♥

Kommentarer:
#1: paulina

Fin blogg du har!! :D Kolla gärna på mitt bloog :)

2011-06-26 @ 17:52:17

jätte fin blogg!

2011-06-26 @ 19:11:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: