augustiibaarn

2011-06-10
23:15:23

Plan a trip to Japan alone

Godkväll på er, sitter och kollar på en film på TV11 med mamma och pappa så skriver lite snabbt bara !
Ni får outfit bild imorrn, orkar inte ladda ner dom nu, plus att jag inte riktigt vet hur man gör, haha ..
Men det var skitnice hos Emelie, Jocke och Pelle hämtade mig, tror att det var första gången jag åkte med honom, men det gick bra, haha. ;)
Men jag åt lunch där ju, kyckling och potatis och så fick vi jordgubbstårta till efterrätt, jättegott. :)
Sen så åkte Emelie och babade med några kompisar och badade och då körde farmor hem mig.
Clara kom hit och badade också, i typ en timme tror jag. Vi snackade ganska mycket också, haha. :)
Juste, fick en bok av farmor också, Förlorad Ängel, läste ettan förra året, fast jag kommer typ inte ihåg vad den handlade om längre, hehe ..
Men nu blev det här inlägget inte så snabbt, så vi hörs imorrn ! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: