augustiibaarn

2011-06-18
17:51:24

Skrubbaskrubbaskrubbaskrubba
Hej fellas ! Förlåt för att jag inte har skrivit så mycket i veckan, men kommer kanske inte skriva så mycket nu när det är sommar, men ska försöka skriva ett inlägg om dagen i alla fall.
Är just nu på landstället, jag och pappa åkte hit med Doris förut idag. Tror att vi skulle åka hem imorrn, eller pappa och Tina ska det. Så kanske jag stannar här med farmor till på måndag, men vi får se. :)
Men idag har vi fixat lite här på tomten, plockat stenar, hittat björkar, spikat upp en spegel och gjort rent Tinas trall (eller vad det nu heter, veranda kanske ?). Så nu sitter jag här i min lilla bunker med ryggont och skavsår på händerna, mysigt mysigt.(...)
Blir väl samma sak imorrn, fast kanske slipper skrubba då, om inte pappa får för sig att vi måste fixa våran trall/veranda också.
Och skälet till att jag inte skrev något igår eller i förrgår är helt och hållet Hannas fel. Haha, okej kanske inte bara hennes fel då. Men i torsdags så var vi i alla fall på Skansen, Hanna fotade och jag filmade lite mycket med hennes kamera, tror att hon skulle fixa en video och lägga upp på hennes blogg .. ? Kommer sno den därifrån i sånna fall, så att ni får se den, om ni inte orkar kolla in på hennes blogg. ;) 
Och sen på kvällen sov hon över hos mig, och då kollade vi på halva (hela ?) första säsongen av Gossip Girl ! :) Haha, tror vi kollade typ nio avsnitt i sträck ? Haha herregud. Vi kom också fram till att jag INTE kan laga mat, fast det visste vi redan då. Juste, vi kom också på att det bara var turister, dagis, barnvagnar och vi på Skansen. Och två killar som stod och filmade oss. Trevligt. (travligt, trävligt, trovligt ..)
Men nu ska jag gå duscha, vi hörs väl när vi hörs, haha.

Haha oj vad långt det blev .. Aja grattis till alla som orkade läsa allt, ni andra får en bild istället.

Min älskade Skansen-karta, visst blir han fin på bild ? ♥

Kommentar:
#1: Hanna

Haha xP

2011-06-18 @ 23:20:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: