augustiibaarn

2011-06-09
16:54:49

Swallow
Hejsan svejsan på er ! Upvisningen idag gick SKIT dåligt, jag höll på at börja garva (gjorde det i slutet också) och Jossan sa at jag gjorde långsamare än dom andra i grupen, så det är ju också skitbra. ;) Men jag gjorde ett fel när alla dansar samitidigt, det var då jag höll på att börja garva, hehe ..
Men vi städade våra skåp idag också, och jag hade tre planka.nu klistermärken, och man var tvungen att ta bort alla klistermärken. Smart som man är så fattar man ju inte hur man gör, så typ halva klassen fick hjälpa mig. Haha okej, kanske inte halva klassen, men några i alla fall. ;)
Men nu ska jag gå ut och äta glass med mamma, puss & kram ! ;)♥


Gud vad blek jag ser ut att vara, haha .. Men ritade en liten svala på min handled när jag kom hem, visst blev det fint ? ;)♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: