augustiibaarn

2011-03-08
19:33:50

Bara 206 idag ;)
Hellu people, har precis ätit klart för alla som undra, haha ;) Sitter just nu och lyssnar på musik och kollar lite på tv, hehe .. Vad gör ni då ? :)

Haha juste, vi hade världens roligaste vikarie på matten idag ! Hon kunde typ inter svenska och så sa hon att hon skulle förklara ett enklare och snabbare sätt istället för att förlänga. Ingen fattade typ något, och så tog det typ en kvart. Men annars så satt jag och spelade tre i rad hela lektionen, haha.

Gympan var skitjobbig, har ju lite ont i mitt knä och vi skulle göra något som hetteheter Crossfit .. Men efter ett tag så började mitt knä göra asont, så då fick jag gå istället och så slapp jag göra benböj ;D
Och imorrn så ska vi simma, men jag kan inte vara med så jag ska gå till skolan istället, haha.

Och så ska vi på en dansföreställning imorrn ! Alltså istället för dansen imorrn. Bild och form skulle typ också dit, så då kanske vi kan få sitta med dom ? Hoppas det, haha ! ;)
Hoppas att Jossan och Amica mår bättre imorrn, krya på er sötnosar ! :*   
Nu ska jag plugga lite franska, hörs imorrn ! :) ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: