augustiibaarn

2011-03-22
19:57:16

Förlåt !
Förlåt för jättedålig ingen uppdatering .. Men ska försöka skriva mer på helgerna ! Fast jag ska ju bort på torsdag (till GRÖNKLITT :D) så jag får fixa några tidsinställda inlägg till helgen :)
Måste bli bättre på 30-dagar grejen också, har hållit på den den sen typ i november, haha !

Men kan berätta lite snabbt om helgen ;) På lördagen var jag ju på tjej middag hos Bella :D Askul, vi dansade, åt och fotade lite :) Och på söndagen så var vi på middag hos farmor.

Imorrn har jag matteprov, och jag har glömt matteboken hemma så jag kan inte göra klart bråkboken, hehe .. Men jag ska gå lite tidigare till skolan imorrn (vi börjar inte förrän tio över nio för killarna har simning) så att jag kan göra klart den på morgonen. Men Bella svarar inte på sms, så jag vet inte när hon ska dit .. Om du ser det här Bella, kolla din mobil ! ;D♥

Nej, nu borde jag kolla lite på biologin .. Men jag orkar inte haha. Får väl gå och packa istället, hörs senare ! ♥



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: