augustiibaarn

2011-03-28
17:25:06

Tord the left hand

Det här inlägget skulle egentligen kommit upp igår, men då ville inte mitt internet de, så det får komma upp idag istället. Förhoppningsvis.

Hej folks ! Förlåt för att jag inte skrev något igår, var tvungen att packa upp och duscha innan jag fick sätta mig vid datan, och då orkade jag inte, haha.
Har ni haft en bra helg ? Min har varit bäst ! Även fast backarna var lite isiga på fredagen så var det bäst ändå, haha.
Men har väl inte så mycket att skriva egentligen, vi har åkt skidor, suttit på afterski, bowlat och ätit. That's it, hehe. Kan ju berätta lite kortfattat vart vi har ätit då ;)
På fredagen åt vi på ett ställe som heter McGregors, och det var där vi spelade bowling. Det var kul i början, men sen mot slutet så var alla bara trötta, och då gick det itne så bra hehe ..
På lördagen åt vi på Fryksås, tre rätters (haha). Havskräftssoppa, oxfilé och vaniljpanacotta. MUMS. Haha, men det var faktiskt jättegott. Och sen så drack vi lite te innan vi åkte hem !
Och på söndagen åkte vi hem, haha.
Gud vilket intressant inlägg det här blev. Nu ska jag sluta skriva,  vi höres ! ♥

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: