augustiibaarn

2011-03-10
17:43:41

Oh you know

Nej men hejsan ! Det var länge sen, haha ! Skulle egentligen trillbringat eftermiddagen med plugg till franska, engelska och kemi-prov, men så blev det inte. Fastnade itaället framför ett gammalt Top model avsnitt och ett ännu gamlare projct runaway avsnitt. Ja ..

Och så fick vi veta att vi ska ha ett biologi prov om två veckor också ! Roligtroligt ..
Men vad ska vi skriva nu då .. JAG VILL HA EN IPHONE, haha. Men bara för att jag har hittat ett assnyggt skal, hehe .. Och jag kanske ska få en i födelsedagspresent ! I augusti, haha. ;)

Men får väl ta och sätta mig med lite kemi nu då .. Och Spotifylistan ! :D


Leker söt haha ..

Kommentar:
#1: A n n a

Vadå leker söt? DU ÄR SÖT! ♥

2011-03-15 @ 09:36:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: