augustiibaarn

2011-03-31
20:05:31

Skansen

Tjenare mannen !
Blev ett litet inlägg i alla fall ! Fast bara ett kort, för jag ska strax gå ner och kolla på Brothers and Sisters med mamma :D
Men vi var ju ipå Skansen idag. Hehe. Men vi skulle kolla på deras akvarium ju, på några kräldjur. Någon som vet vad ett kräldjur är ? Ormar. Och spindlar. Och krokodiler. Och ödlor då. Men vi kollade lite på andra djur också, jag och Jossan gick in till lemurerna, fast det var stängt uppe på bron så det var inte så kul, haha.
Bilder kommer i helgen ! :) har hittat min kamera nu (Ja, jag tappade bort den igen) så bilderna från Sälen och Orsa kommer då också ! :) ♥

Kommentar:
#1: Malin

Jaha haha okej :)

2011-03-31 @ 20:17:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: