augustiibaarn

2011-03-23
18:47:03

Vatten

Nej men tjenare ! Det var länge sen, haha ! Men hinner inte skriva så mycket, för jag ska snart på dans. Ska åka om typ tre minuter, så jag får skynda mig lite !

Men har inte hänt så mycket idag, eller egentligen så har det hänt ganska mycket, men inte så mycket som jag vill skriva här. ;)

Fick veta vad jag hade fått på franskaprovet, fick typ 89 av 110, hehe .. Franskalärarn sa att det var på VG-nivå, så det är väl okej .. ;)

Och så var det inge matteprov idag, för han som vi skulle ha provet med var sjuk .. Så jag ska göra det nästa onsdag istället. Hinner nog bli klar med min bråkbok tills dess, haha !

Nu ska jag åka, hörs kanske senare ikväll ! ♥

Kommentar:
#1: Daniella

Hej hej! Kika in på min blogg, just nu har jag dagens blogg. Skynda på att vara med, imorgon utser jag en vinnare:



http://daniellaevelina.blogg.se/2011/march/dagens-blogg.html#comment

2011-03-23 @ 20:28:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: