augustiibaarn

2011-05-24
17:34:06

But baby i broke them all for you

Tjenare ! Förlåt för att jag inte skrev något igår, men min bärbara har lagt av, igen haha. Men internet funkar inte på den, och jag orkade inte byta dator igår, men jag skriver nu i alla fall. ;)
Men imorrn är det fågelskådning, vi ska samlas halv sex i skolan. Usch, haha. Men jag får skjuts, så jag slipepr gå dit i alla fall.
Har jag skrivit något om dansen föresten ? Tror inte det, annars får ni höra det igen ! Fast orkar itne skriva så mycket då. ;) Det var askul i alla fall, jag satt och kollade på första akten typ tre gånger, men sista gången så satt vi ute istället. Och under andra akten hade jag ju alla mina nummer, Kill Bill, Little Shop of Horror och Hairspray :), och dom var nummer elva, tolv och femton, så då kunde vi inte kolla på den akten ;) Men själva danserna gick jättebra i alla fall :)
Och igår så gick jag, Hanna, Karro, Siri, Linnea och en till tjej (Anna ;))från Hannas klass på "Djungelboken"! Den var asbra, fast jag missade dom första typ tio minuterna, för den började klockan två och jag skulle egentligen slutat vid halv fyra, men jag fick veta typ fem i två att vi inte skulle ha någon so. Så då tog jag bussen ner till centrum, och sen så sprang jag typ hela vägen till teatern. Men den var jättebra i alla fall ! :)
Nu ska jag sluta skriva, vi hörs imorrn ! ♥

 

 

Kommentar:
#1: Hanna

* Karro :p och den andra tjejen var väl Anna då xP ♥

2011-05-24 @ 19:39:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: