augustiibaarn

2011-05-14
00:33:15

?
Hade fixat ett tidsinställt inlägg till tidigare men det kom tydlogen inte upp ? Aja, det får komma imorrn istället dåra ;)
Har i alla fall haft en bra dag, hade förhör på matten, franska läxa och sen vanlig svenska och engelska. Dans har jag också haft, i typ fyra timmar tror jag ? Har i alla fall skit ont i fötterna, och världens bästa Ingela ska köpa string till mig ! Asså, till fötterna, hehe.(...) Ska ge henne pengar sen på genrepet. Tack igen gumman, Du är bäst !
Och mammas kompis och hennes familj är här nu, vi satt och åt lite räkor och jordgubbar ( inte tillsammans då .. ;)) efter att jag hade duschat. :) Fast eftersom att dom var här så kunde jag itne följa med till centrum efter dansen .. :( Aja, det gör väl inte så mycket ..
Haha, nej men nu ska jag sluta tjata om deeet ! Imorrn ska vi fira mamma och pappa ju, så då kommer massa människor hit, så då hinner jag inte blogga så mycket, men har ju ett tidsinställt inlägg till dess nu, fast kommer nog fixa ett till, och ett till på söndag. :) men ska väl ta och fixa dom nu, vi hörs imorrn !



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: