augustiibaarn

2011-05-14
17:00:00

Random

Skepp o hoj alla små pirater ! Haha, nej skojja bara. ;) Men hur mpr ni ? Själv mår jag bra, eller när jag skriver det här mår jag bra (förutom att jag srkiver ö istället för ä hela tiden !) men jag vet ju inte hur jag mår när ni läser det här ? Fast vi säger att jag mår bra, och att ni också gör det :)♥
Men tror att det var nu alla gästerna skulle börja komma, annars så har dom antigen redan kommit eller så kommer dom snart. ;) Det ska faktiskt bli jättekul, ska ha på mig en ganska ny klänning, ni får outfit bild någon annan gång !
Hade tänkt fixa ett inlägg med bilderna från båten, men jag har fel data, så det går inte .. Men dom kommer så fort jag hinner sätta mig vid den andra datan ! Ska också försöka ta lite foton idag (nu ?) som också kommer upp senare ;)
Ska sluta skriva nu, så hörs vi imorrn ! 
Puss & Kram ! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: