augustiibaarn

2011-11-04
18:13:22

Bläääää

Kom inte på någon rubrik hehe ..

Hej guys ! Hur mår ni ? Själv mår jag bra, lite trött bara. ;) Och jag är sur på pappas dator, för youtube funkar inte ! Alltså kan jag inte kolla på One Direction klipp, snyft :'( Men hoppas det funkar snart, håller på att bli galen haha.
Juste, jag fick mitt skolfoto igår ! Vi tog dom liksom i augusti, och jag fick mitt nu. Såhär tre månader senare bara .. Vadå efter ? Men pappa kom ju upp igår kväll, och då hade han med sig det. Ser ut som ett litet jag vet inte vad, så tänker inte lägga upp den här, haha. ;)
Ska kolla om youtube funkar nu, vi hörs senare ! :)

Kommentar:
#1: A n n a

KAN DU INTE ANVÄNDA YOUTUBE?! PANIIIK! :OOO

Sv: Men nån gång får jag väl veta?!?!<33333

2011-11-04 @ 19:27:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: