augustiibaarn

2011-11-04
10:39:00

Dag 1 - Om mig

Jaha, om mig då haha .. Men jag heter Hanna om ni inte visste det, jag är född 1997, fjorton år alltså och jag är brunett ? Haha nejmen jag bor med min mamma, pappa och min dryga lilla katt :) Jag har inga syskon, men mina två äldre kusiner är nstan som mina syskon, och jag vet att dom alltid komemr finnas för mig vad som än händer. ♥

Jag går på dans fem gånger i veckan, tre på fritiden och två i skolan och så går jag på teater en gång i veckan. :) 
Men vad mer ska man säga haha ? Jag älskar att dansa, lyssna på musik och min mobil (hehe), skulle ärligt inte kunna leva utan det. Klarar mig inte en dag utan att lyssna på musik eller min mobil, får panik då.
Jag är oftast glad, jag skrattar åt typ allting och jag skämmer ut mig ganska ofta. Typ ramlar och sånna saker, haha (a).

Mina favoritplatser i hela världen är min farmors hus i Frankrike, mitt landställe och hemma. Har varit i Frankrike ändå sedan jag var ett år, firade min ettårsdag och tvåårsdag där och har varit där typ varje år tills jag var sju, då var vi varannt år tills för typ fyra år sedan, för sedan dess har vi varit där varje år ! Fast vi ska sälja det nu då .. Och landstället har jag varit på varje år sen jag typ föddes. Och hemma är hemma, haha. ♥

Och jag älskar One Direction ♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: