augustiibaarn

2011-11-18
17:00:00

Dag 20 - Bästa tv-serien

Gillar ganska många serier, haha .. Men min favorit av dom är nog Grey's Anatomy. Jag är en liten nörd, så jag har typ alla säsonger, och har sett alla minst två, tre gånger .. Men den har liksom allt, och jag älskar säsongen som går nu också ! Det blir ju liksom bara bättre och bättre, haha ♥ Fast det var ju bra i början ockå då. ;)
Men på andra ich tredje plats kommer Glee och Vampire Diaries. Glee är ju helt underbart och jag älskar den serien, haha ♥ Och Vampore Diaries visade mina kusiner för mig i våras tror jag det var, och jag var helt fast. Fast jag har helt missat senaste säsongen, men ska försöka ta igen det i helgen ! :)

Kommentar:

sv: Skönt att höra =) Jodå, har feber men annars är det bra!

Visst, säg till när du lagt till mig så gör jag samma! :)

2011-11-18 @ 19:49:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: