augustiibaarn

2011-11-08
13:48:00

Dag 6 - Min humor

Haha herregud .. Det här kommer bli kul.

Ska försöka förklara min humor dåra .. Men ja, hur ska jag börja ? Jag tycker typ allt är roligt, speciellt nör jag är trött, då skrattar jag åt typ allting. Fast jag skrattar alltid åt allting, men liksom extra mycket då. Som jag och en tjej som jag känt sen jag var tre, när vi firade nyår för två år sen, så satt vi och kunde inte andas i tjugo minuter för att vi såg en snöflinga. Men egentligen såg jsg inte snöflingan, och det var det vi skrattade åt. HAHA det är min humor det ! Jag älskar Chandler i Vänner, kan sitta och garva åt honom i timmar typ. Älskar hans kommentarer och typ allt han säger, haha .. Älskar sånna kommentarer överhuvudtaget, haha. Jag har ganska ironisk humor också, eller, jag är ganska ironisk ibland fast det är oftast bara jag som tycker det är kul .. Och jag kan börja skratta åt ett skämt som någon sagt som jag inte fattat typ två timmar senare, och ba ahaa ! Det händer ganska ofta tyvärr.
Men ja det är min humor, tror jag haha .. Och här får ni en bild som jag har snott av Anna bara för att den är så jäfla skön :


Kommentar:
#1: A n n a

HAHAHA jag älskar den där bilden

2011-11-08 @ 16:53:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: