augustiibaarn

2011-11-17
16:49:41

Down like New York City

Heej på er ! Ska åka och äta middag hos farmor om en kvart, och jag har inte fixat mig än hehe .. Eller ska inte direkt fixa mig så mycket, ska bara byta byxor. :) Men en av mina sysslingar kommer också dit, det är därför jag följer med, haha .. Min favorit syssling faktskt, har ju typ åtta stycken på pappas sida, men han är faktiskt min favorit ! Dels för att han fyllde ett år i oktober, dels för att vi var med på hans dop förra året och dels för att han inte har några syskon. ;) Haha nej, men han är skitgullig faktiskt !
Men ska gå och byta byxor nu, vi hörs imorrn !


weheartit

Kommentarer:

Ny tävling på bloggen!

Hoppas du vill vara med :D

kram

2011-11-17 @ 18:19:11
#2: michaela

Låter kul :D

2011-11-17 @ 19:49:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: